« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. sat: 8:00 - 8:45
2. sat: 8:50 - 9:35
veliki odmor
3. sat: 10:00 - 10:45
4. sat: 10:50 - 11:35
5. sat: 11:40 - 12:25
6. sat: 12:30 - 13:15
7. sat: 13:20 - 14:05
...da se Europa i Amerika udaljavaju jedna od druge oko 4 cm na godinu?
...da je Vatikan površinom najmanja zemlja Europe.
...da je Belgija treći proizvođač čokolade u svijetu?
...da je pas dalmatinac dobio ime po Dalmaciji iz koje je pasmina i potekla?
...da je simbol Irske djetelina?
Posjet Osnovnoj školi Braća Glumac u sklopu programa Ruksak (pun) kulture održao se 21. studenog 2023. godine. U kino sali, Kazališnu družinu „Boom!Teatar“ dočekalo je 45 učenika od 1. do 8. razreda i njihovi učitelji.
Program je započeo edukativno-znanstvenom predstavom Dohvati svemir koja je nastala u suradnji Zvjezdarnice Zagreb i Kazališne družine „Boom!Teatra“. Ispred učenika našli su se protagonisti predstave brat i sestra Zvjezdana i Darko. Ona je zaljubljenica u znanost i svemir, a Darka zanimaju kompjutorske igrice, košarka i djevojke. Ljeto je i na noćnom nebu su zvijezde padalice, jednom riječju - idila! No, kada Darko izjavi da je Pluton planet, sve pođe po krivu. Tko je riješio zbrku? Zvjezdana i njezin sofisticirani robot i prijatelj - Data. Učenici su u 55 minutnoj predstavi saznali koliko je svemir velik, gdje mu je i postoji li uopće kraj, je li Sunce malo ili veliko, koji je planet Zemljina zla sestra blizanka, koji se planet okreće najbrže od svih, tko je spor, buntovan i opasan, a tko misteriozan u našem sunčevom sustavu, gdje bi mogli skočiti tri puta više i imati dvostruko duže školske praznike, zašto crna rupa guta sve pred sobom, što se to zanimljivo nalazi u Saturnovom prstenu, te u konačnici zašto Pluton više nije planet.
Nakon predstave astrofizičar Filip iz Zvjezdarnice Zagreb održao je kratko predavanje, a većinu vremena je odgovarao na razna pitanja učenika. Radionica je zamišljena kao produžetak teme s kojom su se učenici susreli tijekom predstave. Predavanje je bilo interaktivno, a učenici su surađivali te postavljali razna pitanja.